Jeugdfonds Sport & Cultuur

Wij vinden het belangrijk dat ieder kind kan (blijven) meedoen. Zeker in deze tijd. Daarom werken wij samen met het Jeugdfonds Sport & Cultuur ’s-Hertogenbosch-Vught.

Dat is een organisatie die ouders helpt bij het betalen van de contributie en andere kosten, zoals kleding en materialen. Lid zijn van MHC Rosmalen is voor heel veel mensen wellicht een normale zaak. Toch zijn er kinderen die door de financiële situatie van de ouders niet overal aan mee kunnen doen.

Aanvraag
Om in aanmerking te komen voor een vergoeding vanuit het Jeugdfonds Sport en Cultuur moet er een aanvraag worden ingediend via een van de intermediairs van het Jeugdfonds. Deze zijn onder andere werkzaam in het onderwijs (bijvoorbeeld de directeur, IB-er of gymleerkracht).

Vragen
Mocht je vragen hebben, kun je contact opnemen met de coördinator van Jeugdfonds Sport & Cultuur ’s-Hertogenbosch-Vught: Carmen Nijssen. Zij is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 9.00 uur tot 12.00 uur op nummer: 06-15642732. Of stuur haar een e-mail.