Onderzoek hockeyplezier jongeren

Jarenlang was Hannah van Tartwijk hét gezicht van HockeyWerkt op onze club. Momenteel doet ze een master Sport- en Beweeginnovatie en kunnen wij haar helpen. Doe mee met haar onderzoek!

Hockeyen doen we graag samen met elkaar en met veel plezier. Maar zodra dit plezier ontbreekt stoppen veel jongeren met de hockeysport. En dit geldt vooral voor jongeren in de leeftijd 12 t/m 18 jaar.

Enquête
Heb jij een goed idee hoe we het plezier van jongeren kunnen behouden zodat ze in teamverband blijven hockeyen? Vul dan de volgende enquête in (duurt maximaal 2 minuten): https://nl.surveymonkey.com/r/2V7XV92

Mening geven
Binnen dit onderzoek zijn we nog op zoek naar jongeren tussen de 12 en 18 jaar die graag hun mening willen geven. Heb je interesse, laat dan je mailadres achter in de enquête.
Voor vragen kun je terecht bij Hannah van Tartwijk: [email protected]