Oproep voor nieuwe BLT'ers

Het is feest! De BLT (Busy Ladies Tuesday) bestaat deze zomer precies 10 jaar. Om deze unieke hockeycompetitie voor dames een extra impuls te geven, zoeken we nieuwe speelsters of teams.

De BLT is een unieke competitie voor hockeydames van 30 jaar en ouder die niet in het weekend maar op dinsdagavond lekker sportief competitie willen spelen. Dat is vaak beter te combineren met een gezin en een baan. Na de wedstrijden is er ruimte om in het clubhuis gezellig wat te drinken met elkaar.

Aanmelden
Bekijk deze enthousiaste oproep, want voor komend seizoen kunnen we namelijk nog uitbreiding gebruiken. Je kunt je individueel of als team aanmelden.
Heb je interesse? Neem dan contact op door een e-mail te sturen naar [email protected] of te bellen met 06-24514472 (Sabine Wilms).