Zomerkampen MHC Rosmalen en Matchplay

Hé hockeytopper: heb jij ook zo'n zin om in de zomervakantie te hockeyen? MHC Rosmalen en Matchplay geven jou de kans en bieden je zelfs meerdere opties aan.

Kun jij ook geen genoeg krijgen van hockeyen en wil je je vakantie gebruiken om een nog betere hockeyer te worden? En ben je tussen de 5 en 16 jaar? Dan ben je bij MHC Rosmalen aan het juiste adres.

Doe mee met het 3-daagse hockey- en fun kamp dat we samen met Matchplay voor jou organiseren of ga de uitdaging aan tijdens de intensieve 5-daagse Matchplay Trainingsweek.

Hockey en Fun kamp (3 dagen, 5 t/m 12 jaar)
Na het succes van vorig jaar organiseren we samen met Matchplay in de zomervakantie wederom een 3-daags hockeykamp. Tijdens het kamp train je in een groep met kinderen van jouw leeftijdscategorie. We maken onderscheid tussen de jongste jeugd (5-8 jaar) en oudere jeugd (9-12 jaar).
In de ochtend en voormiddag krijg je trainingen in kleine groepen op je eigen niveau en in de namiddag zijn er uitdagende hockey gerelateerde recreatieve activiteiten. We gaan je slagsnelheid meten, je gaat de uitdaging aan met de hockey-estafettes, we verbeteren je technische vaardigheden en je krijgt tips en tricks. Daarnaast spelen we knotshockey in de opblaasbare Matchplay Arena. En misschien win jij met je team wel het afsluitend toernooi!
Als klap op de vuurpijl komt er tijdens het kamp een Hoofdklasse-speler en/of Jong Oranje-speler langs voor een te gekke clinic. Natuurlijk ontvang je het felbegeerde Matchplay Hockeykamp T-shirt en hebben we elke dag een gezonde uitgebreide lunch. Het programma duurt van 09.30 tot 17.00 uur. Mocht je eerder moeten worden gebracht, zullen we in overleg maatwerk leveren.

Nieuw: Matchplay Trainingsweek (5 dagen, 8 t/m 16 jaar)!
De Matchplay Trainingsweek is een hockeykamp voor kinderen van 8 t/m 12 jaar en 13 t/m 16 jaar die heel de dag fanatiek willen hockeyen. Tijdens deze kampen worden dagelijks drie trainingsmomenten verzorgd door spelers of speelsters uit de Hoofdklasse onder leiding van de trainer/coach van Were Di Dames 1 (Promotieklasse): Mark Dekker.
Het intensieve trainingsprogramma is afgestemd op jou als ambitieuze en fanatieke hockeyer en geldt als ideale voorbereiding op het aankomende seizoen. De trainingsweek duurt vijf dagen en is zonder overnachting! Naast de toptrainingen is de trainingsweek inclusief T-shirt en een uitgebreide gezonde lunch. Het programma start dagelijks om 9.30 en is om 16.30 afgelopen. Inschrijven kan op: www.matchplayhockey.nl (maximaal 36 deelnemers).

No play no pay!
Wij houden nauwlettend de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de KNHB in de gaten. Je kunt je op dit moment gewoon inschrijven voor het hockeykamp van MHC Rosmalen en Matchplay en je betaalt pas als het kamp definitief doorgaat. Mocht het kamp niet doorgaan door toedoen van de maatregelen van het RIVM en de KNHB, dan vervalt dus de betalingsverplichting.

Wanneer is het en wat kost het?
De data van onze MHC Rosmalen hockeykampen in de zomervakantie zijn:
Zomervakantie: 13 - 15 juli 2020 én 10 - 12 augustus 2020 Hockey & Fun à € 160,00 per persoon. Kijk snel op: www.minikamp.nl voor meer informatie en schrijf je snel in! Voor meer informatie per leeftijdscategorie, zie de volgende links: Hockey en Fun 5-8 jaar/Hockey en Fun 9-12 jaar

Zomervakantie: 13 - 17 juli 2020 Matchplay Trainingsweek à € 345,00 per persoon (inschrijven op: www.matchplayhockey.nl) maximaal 36 deelnemers.