Nieuwe teams 20 juni bekend

We trainen nog lekker door tot en met vrijdag 19 juni volgens het huidige schema. Op zaterdag 20 juni maken we om 20.00 uur de nieuwe teams en de selecties van de prestatieteams bekend.

De nieuwe teamindeling is die avond hier terug te vinden op onze website. Informatie over de mogelijkheid om toelichting te vragen tijdens een inloopavond volgt later. We bekijken de mogelijkheden hoe we dat zo goed mogelijk kunnen invullen binnen de geldende regels van het RIVM.

Versoepeling junioren
Voor de trainingen blijven voorlopig nog steeds dezelfde protocollen geldig. De enige verandering is dat de jeugd tot en met 18 jaar vanaf 1 juni niet langer de 1,5 meter afstand hoeft aan te houden tijdens de trainingen. Voor deze groep gelden vanaf volgende week de regels die ook gelden bij de groep tot en met 12 jaar.

Geen wedstrijden
Let op: het is nog altijd niet toegestaan wedstrijden of interne toernooien te organiseren, alleen trainingen zijn mogelijk. Wel kunnen de twee leeftijdscategorieën (t/m 12 jaar en 13 t/m 18 jaar) nu tegelijkertijd of zelfs door elkaar heen op een veld trainen.