BLT zoekt scheidsrechters

Zoek jij een leuke betaalde bijbaan op dinsdagavond en heb je al wat ervaring met het fluiten van wedstrijden? Dan is scheidsrechter worden bij de BLT echt iets voor jou!

Komend seizoen gaat de BLT (Busy Ladies Tuesday) weer op dinsdagavond competitie spelen. Enthousiaste dames die onderling wedstrijden spelen en daarbij graag begeleid worden door een aantal vaste scheidsrechters.

Mooie vergoeding

Heb jij al wat ervaring met het fluiten en wil je graag meer ervaring opbouwen dan zijn wij op zoek naar jou. Voor de wedstrijden mogen wij een vaste vergoeding bieden van maar liefst 9 euro per uur. De wedstrijden worden altijd gespeeld op dinsdagavond en starten om 20.00 uur of 20.30 uur.

Meer weten?
Leuk om met een vriend of vriendin op te pakken en goed te combineren met school...Wil jij je aanmelden? Of wil je meer weten? Bel ons op 06-15011566 of stuur een mail naar [email protected]