App

Zaterdag 12 maart: RAAD EN WIN VIP-KAARTJES EHL

Wil jij in het paasweekend als VIP naar de Euro Hockey League in Amsterdam?
Dit is je kans! Aanstaande zaterdag 12 maart zal onze hoofdsponsor ABN AMRO met een Raad en Win actie op onze hockeyclub staan. Van 11:30 tot 14:30 zal er een doorzichtige koker met een 'X' aantal ballen op de hockeyclub aanwezig zijn. Raad het aantal ballen dat in de koker zit en win VIP kaarten voor de EHL. Door het invullen van een kaartje met jouw gegevens en het aantal ballen maak je kans op de VIP kaarten. Als jij de winnaar bent van de VIP kaarten zullen we maandag 14 maart contact met jou opnemen!

ABN AMRO is sinds de start van de EHL in 2007 sponsor van het evenement. De Euro Hockey League KO16 en kwartfinales vinden dit jaar plaats in het Wagener Stadion in Amsterdam, hockeyclub AH&BC. In het paasweekend, vrijdag 25 tot en met maandag 28 maart, zullen de laatste 16 teams vechten voor hun plek bij de laatste 4. Van de 16 teams zijn er 3 Nederlandse teams die nog kans maken op de EHL titel. SV Kampong, Oranje-Zwart en AH&BC zullen hun beste beentje voorzetten richting de halve finale.