Senioren Olympiade op MHC Rosmalen: 23 september

vrijdag 23 september 2022   |   09:00 - 13:00   |   Velden
Op vrijdag 23 september is er in Rosmalen een beweegdag voor senioren in het kader van de NOC*NSF Nationale Sportweek: de Senioren Olympiade. Dit jaar organiseert Sport Alliantie Rosmalen/Nuland/Vinkel/Empel het evenement op ons complex aan de Jos De Letterlaan te Rosmalen.

Tijdens een 2,5 uur durende ochtend zijn er diverse beweegactiviteiten. De ochtend start met een kop koffie en een opening door wethouder van der Sloot (Sport in portefeuille). Daarna zijn er diverse beweegworkshops. Zo worden er wandelhockey, volleybal en tafeltennis aangeboden maar ook petanque, handboogschieten en padel.

Beweging is net zo belangrijk als ontmoeten en gezelligheid. Deze beweegdag combineert het nuttige met het aangename. Daarom is er als afsluiting een gezamenlijke lunch. Het programma loopt van 09.00 uur (ontvangst) tot 13.00 uur (afsluitende lunch).

Doe je mee? Aanmelden kan via de website of via e-mail: [email protected]

Zegt het voort, zegt het voort bij vrienden, kennissen en families.