Zorgvuldige herstart trainingen

Vanaf 6 mei gaan onze jeugd- en juniorenteams weer trainen! Dat vraagt zeer strikte naleving van ons protocol door leden en ouders. Lees de spelregels goed en bekijk het aangepaste schema.

Op woensdag 6 mei gaat het nieuwe trainingsschema (klik op het woord voor link) in. De A-, B- en C-teams (13 t/m 18 jaar) trainen een keer per week, de andere teams (t/m 12 jaar) twee keer. Let op: het schema kan nog wijzigen als gevolg van veranderende voorschriften vanuit het RIVM of de KNHB.

Protocol voor leden én ouders
In de bijlage hieronder is het protocol te vinden voor onze leden en hun ouders. Om een veilige en gezonde sportomgeving te creƫren in deze crisistijd, is het noodzakelijk dat zowel de leden als hun ouders dit protocol zeer zorgvuldig doornemen en zich aan alle regels houden. Voor trainers en begeleiders zijn er ook aparte protocollen opgesteld die de trainingscommissie direct aan de betrokkenen toestuurt.

Samen
Tot slot een groot woord van dank aan alle mensen die in korte tijd deze herstart mogelijk hebben gemaakt. Het is voor onze club een flinke verantwoordelijkheid om deze aangepaste manier van trainen en hockeyplezier mogelijk te maken. We rekenen dan ook op de medewerking van iedereen om er samen een succes van te maken. Alvast dank!