Senioren mogen weer trainen

Onze senioren mogen de trainingen vanaf maandag 11 mei weer hervatten. Uiteraard wel strikt volgens de regels van ons protocol. Neem dat goed door en check het aangepaste trainingsschema.

Het was even puzzelen om tot een goed schema te komen. Daarbij hebben we als uitgangspunten gehanteerd dat alle seniorenteams een keer per week kunnen trainen, de normale duur van een training aanhouden en waar mogelijk trainen op hun eigen dag (een aantal teams hebben we naar de maandag verplaatst omdat het niet anders kon). Het maximum aantal mensen op een veld is 20 (18 spelers en 2 begeleiders). Je vindt het schema in de bijlage onderaan dit bericht.
We gaan via de verschillende coördinatoren nog na of alle teams van ons aanbod gebruik willen maken. Mogelijk dat het schema hierdoor nog wat wijzigt de komende week.

Protocol
Ons protocol (klik op woord voor de link; voor senioren gelden dezelfde regels als voor de junioren van 13 jaar en ouder) voorziet in de belangrijkste spelregels die iedereen voor, tijdens en na de training moet naleven. Neem die punten goed door en neem je verantwoordelijkheid door je er ook strikt aan te houden. Let op: ons clubhuis is nog steeds gesloten en het is NIET de bedoeling om op het sportcomplex of op de parkeerplaats gezellig bij te kletsen. Ook voor onze trainers hebben we een apart protocol (klik op woord voor de link; teams die geen eigen trainer hebben, doen er goed aan ook dit protocol te lezen).

We wensen al onze seniorenleden die gaan trainen weer veel hockeyplezier.